fredag 6 februari 2009

Kameralös men överlycklig!


Jag är bara sååå lycklig!!! Två underbara, ofattbara, fantastiska saker har hänt tätt inpå varandra! Först klarade jag något som jag nästan gett upp hoppet om att jag skulle klara, det är sällan jag känner mig stolt men nu gör jag det! Jättestolt! Och det är fler som är stolta, jag fick en helt underbar present av söta mamma. Bild kommer så snart kameran är återfunnen! Den andra saken känns helt ofattbar, svårt att förstå att det är sant, jag vill inte avslöja riktigt vad det är än men det handlar om att vårt husprojekt kommer att synas även utanför bloggen här framöver... 
Just nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem efter att ha varit bortrest i en hel lång vecka, vilket betyder att huset har gått på tomgång. Kameran är dessutom på vift så några nya husbilder kan jag tyvärr inte bjuda på. Men i väntan på det så kan jag visa dessa underbara virkade godsaker och oemotståndligt söta lilla Molly som gärna skulle kunna få flytta in på lilla Ts rum. De säljs av Anna med bloggen Pyssel och Trams där du just nu dessutom har chansen att vinna dessa bakverk!

8 kommentarer:

  1. Gud, så spännande!
    Grattis iallafall, i förväg så att säga!!! =)
    Ha en underbar helg.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Nu blir jag riktigt nyfiken.

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag kan förstå vad det kan vara! ;)
    Gud vad spännande!
    Vi var till er i kväll och det var alldeles svart men vi kom ju på att Johan är på möbelmässan.
    Vi lämnade en inbjudan i brevlådan iaf!
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Jag har en utmaning till dig i bloggen!

    SvaraRadera
  5. Oj, vad spännande det låter. Ska bli kul att följa.

    SvaraRadera
  6. Hej! :)

    Tack för din kommentar på min blogg. :) Ang. grytunderläggen i tyg så har jag hunnit testa med både gryta och plåt och det har gått bra. Men det beror väl lite på vilket tyg man har, jag har använt ganska grovt bommulstyg. (tror jag...) :) Låter kul det där med att erat hus ska synas även utanför bloggen! :)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  7. Men SHIT vilka söta ballerinakex!! Skulle nästan vilja äta upp dom! Verkar vara en rolig blogg det här :)

    SvaraRadera
  8. Åååh vad spännande :-) Är ju så jäkla nyfiken och har tålamod noll :-)

    SvaraRadera

Annonser: