fredag 4 december 2009

Gofika!

Nu är lilla Ts fikabuffé utökad med dessa godsaker. Denna gång är det inte mormor som stått för produktionen utan jag gjorde ett litet byte med Rundvandring i min mamma hjärna , jag scrappade ett par lappar till hennes förvaring i tvättstugan och hon sydde ett par finfina lussebullar och kanelbullar till lilla T, kul att kunna byta så! Är du sugen på ett par lussebullar eller annat gott så kan du köpa bakverk av henne och det bästa av allt är att vinsten går oavkortat till barncanderfonden, så kika gärna in här.

5 kommentarer:

  1. Så gott det ser ut :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Otroligt fina verkligen! Vad roligt att ses i morgon!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina känner doften saffran;)

    SvaraRadera
  4. Oj va fina! Går det bra att låna din bild? Vill gärna också tipsa på min blogg. Min lilla tjej har leukemi, man blir så himla glad när folk engagerar sig. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vad gladjag blev att dom ligger på bloggen som tips, och superglad att T tyckte om sitt fika bröd.
    Hoppas ni får en skön helg!
    kramar Maja

    SvaraRadera

Annonser: