torsdag 6 maj 2010

Creative lounge!

Mina drömmars walk-in-closet har nu börjat ta form, J har platsbyggt garderobsstommarna och jag har börjat måla. Sen har jag tänkt tapetsera bakstyckena i garderoberna med någon härlig tapet men har inte hittat den rätta ännu. Som ni hör dröjer det ett tag innan det är dax att hänga in kläderna men jag känner redan nu att suget efter nya kläder och smycken ökar... Från Umeåbaserade Creative Lounge kommer det här härliga armbandet som kommer att bli supersnyggt på en sommarbrun arm! Creative Lounge har fysisk butik på Storgatan 113 men för er som inte bor i Umeå finns även en webbshop med massor av snygga smycken och annat trevligt!

I kväll ska vi åka och titta på något vi drömt om länge!

11 kommentarer:

  1. Jätte fint armband!!! Tror jag måste in och kolla i webshoppen!
    Låter spännande ang. vad ni ska göra ikväll!!!
    Kram Tin

    SvaraRadera
  2. Din lyckans ost, som får en walk-in-closet. Alla kvinnors dröm. :)
    Men ett armband är inte dumt det heller, så jag ska kolla in webshopen. ;)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. Jättefint armband!
    Jag tycker mycket om pärlor blandat med annat=)

    Spännande vad det är ni ska kika på!;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Ja, härliga smycken har dom! Och nyfiken blev jag... Hoppas på rapport. Ha en skön kväll!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt med din blivande walk-in-closet, vill också ha, får väl bli när barnen flyttar hemifrån och jag kan sno deras rum :-)
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Är du också helt förälskad i Creative longe!? JAg har inte haft en stående frisör på flera år men jag klippte mig hos dem just innan jag åkte och jag kommer definitivt att gå tillbaka dit för att fixa frillan när jag kommer hem igen. Tjejerna är ju sååå duktiga och trevliga där.

    Kram, Signe

    SvaraRadera
  7. Finfint armband! Härligt med walk-in-closet. Hoppas kunna flytta en vägg i vårt nya hur så att jag också kan få en:) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Jättefint armband, tack för tipset om Webshoppen!

    SvaraRadera
  9. Når walk-in-closet`et begynner å bli klart, kan jeg veldig godt forstå at suget etter ny garderobe begynner å melde seg:)
    Lekkert armbånd fra Creative Lounge!

    God helg,
    Klem fra Line

    SvaraRadera
  10. Åh hå, visste inte att Creative Lounge var från Umeå?! Måste kolla in den fysiska butiken under sommarens obligatoriska norrlandssemester!
    Älskar walk-in closet. Borde vara varje kvinnas rättighet. Har en. Dock rätt liten. Nästa hus, vänta bara...;-)

    SvaraRadera

Annonser: