tisdag 9 november 2010

Adventskalender!

Foto: Car Möbel

Nu är det bara tre veckor kvar tills adventskalendern ska stå redo med 24 små paket, inte klokt vad fort det går! Skruttan har fått ärva min som mamma gjorde till mig när jag var liten och därför har väldigt stort affektionsvärde. Den och adventskalendrar jag tipsade om förra året kan du se här. Lilla grodan i magen kommer inte att uppskatta en egen adventskalender än på ett par år men när det blir dax för det så vill jag göra en sådan här fin ren. Superenkelt att såga ut i MDF och sedan måla. Nej nu ska jag hoppa i målarkläderna igen!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin fin blogg jag hittade här!!
    Fin kalender, bra tips!
    kram anna

    SvaraRadera
  2. Jag ska börja med mina två paketkalenderar. Första gången i år. Jag har köpt en massa legogubbar som mina killar. Ska genast in på din länk och spana.

    Hej så länge!

    SvaraRadera
  3. Hjälp är det bara tre veckor kvar? Bäst att börja hitta små presenter till tre små pojkar då... Jättefin kalender du har hittat förresten!

    SvaraRadera

Annonser: