onsdag 15 februari 2012

Rädda barnens designshop


Rädda Barnens designshop har jag tipsat om tidigare men det tål att göras igen. Förutom att de har en massa fina produkter och dessutom en hel del specialutgåvor som inte finns någon annanstans så bidrar du genom handla i shoppen till Rädda Barnens kamp för barns rättigheter. Jag har haft ögonen på Kamelos fina skärbrädor av återvunna vintunnor ett bra tag nu men priset har hindrat från köp och skärbrädan på bilden finns tyvärr inte i shoppen utan är ett loppisfynd. Jakten fortsätter.


Alla bilder är fotade av Petra Bindel och stylade av enormt aktuella Lotta Agaton som syns mest överallt just nu. Hade jag varit i en anna fas i livet hade jag mer än gärna gått hennes stylistkurs som precis har satt igång på Beckmans men jag nöjer mig med att följa deltagarna via deras bloggar.


Morgonen har ägnats åt mailväxling och planering inför en liten grej jag har på G, hoppas kunna berätta för er snart! Men nu ska skruva upp volymen rejält, sätta på den här låten och ta en dans med dammsugaren innan det är dags att hämta hem storasyster från förskolan.

2 kommentarer:

  1. ha ha, vad lustigt. det är en av mina favoritlåtar just nu :-) Sjung med högt nu, dammsugaren ska överröstas med råge :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Läser och tittar med förtjusning på dina sidor här. (Är min första inredning etc-blogg som jag följer!). Att dessutom få låttips (sååå bra!) är en bonus. Tack Karolina!

    SvaraRadera

Annonser: